Η BMW αποφάσισε πως χρειάζεται ένα αυτοκίνητο στο μέγεθος της σειράς 5 αλλά με περισσότερους χώρους για τον οικογενειάρχη.
Σε συνδυασμό όμως με ένα πολύ καλό τρίλιτρο με διπλά τούρμπο, αποδίδει 306 ίππους και με βοήθεια από το αμφιλεγόμενο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κάνουν αυτό το αυτοκίνητο ένα πραγματικό GT.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε πολυτέλεια που συναντάμε μόνο σε μεγαλύτερα και ακριβότερα σεντάν καθώς και πολλά στοιχεία από την σειρά 7, ενώ η λίστα με τα ηλεκτρονικά, όπως μεταβαλλόμενη σκληρότητα σε τιμόνι και γκάζι και «έξυπνα αμορτισέρ», δεν τελειώνει ποτέ. Στην χώρα μας μέσα στο 2011 με τιμές να ξεκινάνε από 50 χιλιάδες ευρώ.
Το αυτοκίνητο που όλοι περιμέναμε. Με μια μπαταρία λιθίου 16kWh, που φορτίζει αποκλειστικά από το σπίτι ή την πρίζα του γκαράζ σας είναι η καρδιά του νέου Chevrolet.
Σε περίπτωση που οι οδηγικές σας περιπέτειες εξαντλήσουν την μπαταρία, υπάρχει πάντα ένας μικρός τετρακύλινδρος κινητήρας 74 αλόγων που με την βοήθεια βενζίνης θα δώσει κίνηση στον ηλεκτροκινητήρα και θα επαναφορτίσει την μπαταρία. Ο ίδιος κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην εθνική οδό σε περίπτωση που το «ηλεκτρικό» γκάζι δεν σας είναι αρκετό.
Το Volt είναι τόσο σημαντικό, μιας και εκθρονίζει το Toyota Prius από την κορυφή των υβριδικών αυτοκινήτων με μόλις 3.9 λίτρα κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα. Ο ηλεκτροκινητήρας θα κινήσει το αεροδυναμικό Chevrolet για περίπου 80 χιλιόμετρα (56 με ανάμεικτη οδήγηση) χωρίς να χρειαστεί να συμβάλει ο ρυπογόνος βενζινοκινητήρας.
Επιστροφή στις ρίζες επιδιώκει να κάνει η νέα γενιά του Saab 9-5 που σχεδιαστικά ακουμπάει στα πρωτότυπα της σουηδικής εταιρείας, ενώ παραπέμπει και στο κλασικό 900.
Διάφοροι κινητήρες θα κινούν το μοντέλο με πιο προσιτό τον βενζινοκινητήρα που με την βοήθεια υπερσυμπιεστή θα αποδίδει 220 άλογα. Για τους λάτρεις της ταχύτητας θα κυκλοφορήσει και ένας V6 2.8 λίτρων απόδοσης 300 ίππων ενώ για να είναι μέσα στα πράγματα η Saab λανσάρει και έναν μικρό 1600άρη 180 ίππων.
Το νέο 9-5 θα προσφέρει στον αγοραστή και δυνατότητα να κινείται με βιοαιθανόλη Ε85. Θα πετύχει άραγε το στοίχημα της χρεοκοπημένης εταιρίας;
Άλλο ένα ηλεκτροκίνητο για το τοπ 10 μας, αυτή τη φορά από τη Nissan. Το Leaf (Leading, environmentally friendly, affordable, family car) είναι ένα μεσαίο πεντάθυρο hatchback το οποίο μπορεί να κινηθεί για περίπου 110 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρικό ρεύμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει απόδοση 110 ίππων και δίνει τελική λίγο πάνω από 160 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς μέχρι τα100 χιλιόμετρα σε λιγότερο από 10 δεύτερα.
Η φόρτιση της μπαταρίας λιθίου γίνεται με ένα καλώδιο 7 μέτρων και έναν φορτιστή 3.3 kW που βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο ενώ μια ολοκληρωμένη φόρτιση από απλή οικιακή πρίζα διαρκεί περίπου 20 ώρες.
Το νέο Impreza επιτέλους παίρνει την μορφή που όλοι ξέραμε και αγαπήσαμε τι στιγμή που σταματάει να είναι κοντό και άσχημο...265 ίπποι λοιπόν δίνουν επιδόσεις 4.7 δευτερολέπτων για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα και τετρακοσάρι σε μόλις 13.5 δεύτερα. Το νέο WRX είναι εφοδιασμένο με τις πολύ καλές αναρτήσεις του προηγούμενου STi και αποκλειστικά 5άρι χειροκίνητο σασμάν.
Το μοντέλο του 2011 θα είναι φαρδύτερο κατά 4 πόντους λόγο φουσκωμάτων στους εμπρός και πίσω θόλους και θα έχει ακόμα πιο «άγριους» προφυλακτήρες.
Το πακέτο θα ολοκληρώνουν οι νέοι 17άρηδες τροχοί με νέες ζάντες και 235/45 λάστιχα.
Η Hyundai πιστή στην υπόσχεσή της, παράγει εδώ και καιρό το φθηνότερο κουπέ 300 αλόγων στον κόσμο.
Από τη φετινή χρονιά το Genesis coupe έρχεται και στην Ευρώπη. Με βασικό μοντέλο ένα τετρακύλινδρο τούρμπο με απόδοση 210 ίππων και τιμή κάτω από 19,000 ευρώ και το «άγριο» V6 των 306 ίππων κοντά στα 22,000 ευρώ κανένας δεν μπορεί να μπει στο δρόμο της κορεάτικης αυτοβιομηχανίας.
Το Genesis θα παρέχεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο αλλά και με ένα 5-τάχυτο ημιαυτόματο έτσι ώστε να καλύπτει όλα τα γούστα αλλά και budget. Ας πάμε όμως τώρα και στα «καλά»! 18άρες ζάντες, μπάρα θόλων, φοβερό radio-cd και αερόσακοι παντού είναι στον βασικό εξοπλισμό και σε συνδυασμό με τις πολλές διαφορετικές εκδόσεις, ο νέος αγοραστής πραγματικά δεν έχει που αλλού να κοιτάξει...
Με μήκος κάτι λιγότερο από 3,4 μέτρα και πλάτος 1,475, το i-Miev μπορεί να μεταφέρει άνετα 4 ενήλικες επιβάτες και λόγω της μεγάλης ροπής του (18.3 kgm) δεν δείχνει να κουράζεται σε καμία ανηφόρα, μιας και αυτή αποδίδεται από μηδενικές στροφές.
Η ισχύς του κινητήρα είναι 64 ίπποι. Το δυνατό σημείο του i-Miev σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι πως υπάρχει η δυνατότητα ταχείας φόρτισης, με μία πρίζα που βρίσκεται πίσω αριστερά για σύνδεση σε τριφασικό ρεύμα. Σ' αυτή την περίπτωση απαιτούνται 30 λεπτά για τη φόρτιση της μπαταρίας κατά 80%.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Mitsubishi θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο του 2011 και η τιμή του θα κρατηθεί κοντά αν όχι λίγο πάνω από 30,000 ευρώ.
Το ευρωπαϊκό i-Miev θα μπορεί να διανύσει περίπου 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση της μπαταρίας του και θα μπορεί να κινείται δωρεάν σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Πολλοί την χαρακτήρισαν την M3 του φτωχού, άλλοι το μέλλον της BMW στα γρήγορα σεντάν.
Ένα είναι σίγουρο, πρέπει να είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα αυτοκίνητα του 2011. Διτούρμπινος εξακύλινδρος σε σειρά με απόδοση 335 ίππων και πολλά πράγματα από το M3 e92 όπως διαφορικά και αναρτήσεις συνθέτουν ένα πολύ διασκεδαστικό αυτοκίνητο με επιδόσεις 4.7 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 260.
Το σασί είναι για άλλη μια φορά βγαλμένο από τη φαντασία και αντέχει πολύ περισσότερα άλογα από όσα μπορεί να δώσει ο κινητήρας. Αλλαγές σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα της σειράς 1 έχουν και οι ζάντες που είναι 19άρες δανεισμένες από την M3 Competition Package!
Εδώ πρέπει να πούμε πως σε αντίθεση με άλλους πιο πολιτισμένους Γερμανούς κατασκευαστές, το DSC μπορεί αν απενεργοποιηθεί εντελώς και 335 άλογα να κάνουν τους πίσω τροχούς ακατέργαστο λάστιχο κάθε φορά που ο οδηγός νιώθει τυχερός.
Το RS3 είναι ένα αυτοκίνητο που οι λάτρεις της γρήγορης οδήγησης περίμεναν αρκετά χρόνια.
Το 2011 είναι η χρονιά που το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα! Ο ίδιος κινητήρας 2,5 lt που βρίσκεται στο TT RS θα πάρει τη θέση του στο μικρό Α3 και οι 340 ίπποι θα κινούν τα 1575 κιλά του σε 4.6 δεύτερα στα πρώτα 100 χιλιόμετρα και με τελική που θα περιορίζεται στα 250.
Στο εσωτερικό τώρα, βρίσκουμε καθίσματα από άλλες γενιές RS, πολλά σπορ στοιχεία αλλά και δέρματα και τέλος ένα χρονόμετρο μιας και ο προσανατολισμός του είναι καθαρά αγωνιστικός.
Ζάντες 19 ιντσών, χαμηλωμένη ανάρτηση καθώς και δισκόφρενα 370 χιλιοστών διαφοροποιούν το RS3 από τα απλά μοντέλα και μας κάνουν να το θέλουμε τώρα.
Η Lexus ήρθε για άλλη μια φορά να ταράξει τα νερά, αυτή τη φορά στα supercars.
Κινητήρας V10 με έναν από τους πιο ανατριχιαστικούς ήχους που έχετε ακούσει και αμάξωμα από πανάλαφρο CFRP (ενισχυμένο πολυμερές ανθρακονήματος) ήρθαν για να κάνουν τους Ευρωπαίους να δακρύσουν.
Πεντακόσια LFA με κόστος κοντά στα 320,000 ευρώ θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους μέσα στο 2011 και οι 560 ίπποι τους στις 9000 στροφές θα κινούν τους τυχερούς ιδιοκτήτες με πάνω από 320 χιλιόμετρα σε δρόμους αλλά και πίστες.
Δύναμη παντού λοιπόν από τη Lexus, σασί από ταινία επιστημονικής φαντασίας, φρένα με φοβερή αντοχή και αεροδυναμική που παρέχει πρόσφυση πολύ πάνω από τα όρια του μέσου οδηγού.
Πηγή: menslounge.gr