Από 1η Μαρτίου θα ξεκινήσει πιλοτικά η μεταφορά ποδηλάτων μέσα στους συρμούς του Μετρό, αρχικά όμως σε πολύ περιορισμένες ώρες και ημέρες...
και για συγκεκριμένο αριθμό ποδηλάτων σε κάθε βαγόνι.
Συγκεκριμένα, θα επιτρέπονται μόνο δύο ποδήλατα, στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, τις Τετάρτες, από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς και τις Κυριακές, από τις 12:00 το μεσημέρι, έως τη λήξη της βάρδιας.
Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα διαρκέσει 4 μήνες και στο τέλος Ιουνίου θα αξιολογηθεί η λειτουργικότητα του εν λόγω μέτρου για πολίτες και ποδηλάτες. Πάντως, σε δηλώσεις του ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επέκτασης του και σε κάποιες άλλες ώρες και μέρες, που δεν θα υπάρχει συσσωρευμένη κίνηση.
Η μεταφορά ποδηλάτων στους συρμούς του μετρό αποτελεί ένα από τα πάγια αιτήματα των ποδηλατικών οργανώνωσεων. Μέχρι στιγμής, το μόνο μέσο που επιτρέπει την μεταφορά ποδηλάτων είναι το τραμ.
http://fimotro.blogspot.com
και για συγκεκριμένο αριθμό ποδηλάτων σε κάθε βαγόνι.
Συγκεκριμένα, θα επιτρέπονται μόνο δύο ποδήλατα, στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, τις Τετάρτες, από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς και τις Κυριακές, από τις 12:00 το μεσημέρι, έως τη λήξη της βάρδιας.
Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα διαρκέσει 4 μήνες και στο τέλος Ιουνίου θα αξιολογηθεί η λειτουργικότητα του εν λόγω μέτρου για πολίτες και ποδηλάτες. Πάντως, σε δηλώσεις του ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επέκτασης του και σε κάποιες άλλες ώρες και μέρες, που δεν θα υπάρχει συσσωρευμένη κίνηση.
Η μεταφορά ποδηλάτων στους συρμούς του μετρό αποτελεί ένα από τα πάγια αιτήματα των ποδηλατικών οργανώνωσεων. Μέχρι στιγμής, το μόνο μέσο που επιτρέπει την μεταφορά ποδηλάτων είναι το τραμ.
http://fimotro.blogspot.com