Βρετανοί ερευνητές ανέπτυξαν ένα σύστημα το οποίο όπως υποστηρίζουν μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στο να...
περιορίζονται οι επιπτώσεις ενός τροχαίου ατυχήματος και ειδικότερα να προστατεύεται η ζωή πεζών και μοτοσικλετιστών που πέφτει πάνω τους αυτοκίνητο.
Ειδικοί του Πανεπιστημίου Αnglia Ruskin χρησιμοποίησαν μια νέα μέθοδο και δημιούργησαν ένα καπό αυτοκινήτου (στη φωτογραφία επάνω το «μαλακό» καπό κατά τη διάρκεια των δοκιμών) το οποίο όταν εμπλέκεται σε μια σύγκρουση υποχωρεί ώστε να απορροφά μέρος της ενέργειας που παράγεται κατά τη σύγκρουση.
«Κατά την πρόσκρουση ο πεζός ασκεί δύναμη πάνω στο καπό. Αν λοιπόν η κινητική ενέργεια της πρόσκρουσης δεν απορροφηθεί,το καπό με τη σειρά του θα ασκήσει δύναμη αντίστοιχη με αυτή που δέχτηκε, γεγονός που προκαλεί τελικά τους τραυματισμούς» εξήγησε στην «Daily Μail» ο καθηγητής Χασάν Σιρβάνι, μέλος της ερευνητικής ομάδας που υποστηρίζει ότι ήδη μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει δείξει ενδιαφέρον για το «μαλακό» καπό.
on-news.gr
περιορίζονται οι επιπτώσεις ενός τροχαίου ατυχήματος και ειδικότερα να προστατεύεται η ζωή πεζών και μοτοσικλετιστών που πέφτει πάνω τους αυτοκίνητο.
Ειδικοί του Πανεπιστημίου Αnglia Ruskin χρησιμοποίησαν μια νέα μέθοδο και δημιούργησαν ένα καπό αυτοκινήτου (στη φωτογραφία επάνω το «μαλακό» καπό κατά τη διάρκεια των δοκιμών) το οποίο όταν εμπλέκεται σε μια σύγκρουση υποχωρεί ώστε να απορροφά μέρος της ενέργειας που παράγεται κατά τη σύγκρουση.
«Κατά την πρόσκρουση ο πεζός ασκεί δύναμη πάνω στο καπό. Αν λοιπόν η κινητική ενέργεια της πρόσκρουσης δεν απορροφηθεί,το καπό με τη σειρά του θα ασκήσει δύναμη αντίστοιχη με αυτή που δέχτηκε, γεγονός που προκαλεί τελικά τους τραυματισμούς» εξήγησε στην «Daily Μail» ο καθηγητής Χασάν Σιρβάνι, μέλος της ερευνητικής ομάδας που υποστηρίζει ότι ήδη μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία έχει δείξει ενδιαφέρον για το «μαλακό» καπό.
on-news.gr