Στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης αναρριχήθηκε ο Μίκο Χιρβόνεν τη δεύτερη ημέρα του ράλι της Σουηδίας, αφήνοντας δεύτερο τον Μαντς Όστμπεργκ.
Ωστόσο, ο Νορβηγός βρίσκεται μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Χιρβόνεν, με τους δύο να δίνουν μια μάχη στο δεύτερο πέρασμα της ημέρας.
«Οδηγεί πολύ καλά, δεν πρόκειται να τα παρατήσει», τόνισε ο οδηγός της Ford, αναφερόμενος στον Όστμπεργκ, ο οποίος σήμερα είχε δύσκολο έργο, «καθαρίζοντας» τις ειδικές από το χιόνι.
«Νόμιζα πως θα έχανα περισσότερο χρόνο, ύστερα από ότι είδα. Υπήρχε πάρα πολύ χιόνι και λιγότερος πάγος. Νιώθω σιγουριά ακόμη και αν ξέρω πως θα χάσω και άλλο χρόνο», δήλωσε ο Όστμπεργκ.
Με το δεξί ξεκίνησε τη μέρα ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική. Θετικά εξελίχθηκε και για τον Πίτερ Σόλμπεργκ το πρώτο πέρασμα, αφού κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο στις δύο από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.
Καλή είναι η απόδοση και του Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος σταθερά βρίσκεται μέσα στην πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά οι χρόνοι:
1. Χιρβόνεν, Ford, 1:54:57.5
2. Όστμπεργκ, Ford, +0.3
3. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, +31.0
4. Λάτβαλα, Ford, +44.3
5. Οζιέ, Citroen, +1:10.0
6. Λεμπ, Citroen, +2:43.6
7. Άντερσον, Ford, +4:11.0
8. Σαντέλ, Skoda, +4:19.8
9. Ραϊκόνεν, Citroen, +5:22.4
10. Γκρόνταλ, Subaru, +7:00.0
Πηγή: sport-fm.gr
Ωστόσο, ο Νορβηγός βρίσκεται μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Χιρβόνεν, με τους δύο να δίνουν μια μάχη στο δεύτερο πέρασμα της ημέρας.
«Οδηγεί πολύ καλά, δεν πρόκειται να τα παρατήσει», τόνισε ο οδηγός της Ford, αναφερόμενος στον Όστμπεργκ, ο οποίος σήμερα είχε δύσκολο έργο, «καθαρίζοντας» τις ειδικές από το χιόνι.
«Νόμιζα πως θα έχανα περισσότερο χρόνο, ύστερα από ότι είδα. Υπήρχε πάρα πολύ χιόνι και λιγότερος πάγος. Νιώθω σιγουριά ακόμη και αν ξέρω πως θα χάσω και άλλο χρόνο», δήλωσε ο Όστμπεργκ.
Με το δεξί ξεκίνησε τη μέρα ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική. Θετικά εξελίχθηκε και για τον Πίτερ Σόλμπεργκ το πρώτο πέρασμα, αφού κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο στις δύο από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.
Καλή είναι η απόδοση και του Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος σταθερά βρίσκεται μέσα στην πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά οι χρόνοι:
1. Χιρβόνεν, Ford, 1:54:57.5
2. Όστμπεργκ, Ford, +0.3
3. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, +31.0
4. Λάτβαλα, Ford, +44.3
5. Οζιέ, Citroen, +1:10.0
6. Λεμπ, Citroen, +2:43.6
7. Άντερσον, Ford, +4:11.0
8. Σαντέλ, Skoda, +4:19.8
9. Ραϊκόνεν, Citroen, +5:22.4
10. Γκρόνταλ, Subaru, +7:00.0
Πηγή: sport-fm.gr