Καλύτερα παπάκι παρά τον Μητσοτάκη, φώναζαν πριν 20 χρόνια οι διαδηλωτές κατά της τότε κυβέρνησης. Ο τότε πρωθυπουργός, αφού τα είχε κάνει μπάχαλο αποφάσισε να ανακοινώσει...
Αν σας θυμίζει τίποτε εκείνο το μπάχαλο με το σημερινό δεν κάνετε λάθος. Και η σημερινή κυβέρνηση, στριμωγμένη όπως είναι από τις ατελείωτες γκάφες της, αποφάσισε να ανασύρει δύο ιδιαιτέρως φιλολαϊκά μέτρα σε μια προσπάθεια να αλλάξει το κλίμα. Από τη μια η απόσυρση που ξεκινά από Δευτέρα και έπειτα από πολλές παλινωδίες.
Από την άλλη, αποφάσισε να βγάλει και πάλι στην επιφάνεια ένα στοιχειωμένο θέμα. Αυτό της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από το 1990 συζητείται, αλλά κανείς δεν αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να το κάνει. Τώρα που τα αυτοκίνητα έχουν προδιαγραφές Euro 5, είναι δηλαδή λιγότερο ρυπογόνα ακόμη και από τα βενζινοκίνητα, ανασύρεται ξανά το θέμα το οποίο και “πουλάει” και κάνει “γκελ” στον κόσμο. Τα πετρελαιοκίνητα συμφέρουν περισσότερο, ειδικά τώρα που η βενζίνη έχει πάει στα ύψη.
Η ανακίνηση του θέματος γίνεται προφανώς εκ του πονηρού καθώς είναι γνωστές οι αντιδράσεις από την πλευρά της Μπιρμπίλη. Ωστόσο, το θέμα άνοιξε από το υπουργείο Υποδομών και δεν άνοιξε τυχαία αυτή την περίοδο.
Δώστε αυτοκίνητα στο λαό να ξεχάσουν την “αξιοποίηση”, την πίκρα του Μνημονίου κι όσα έρχονται στο άμεσο μέλλον. Ετσι, όποιος έχει και μπορεί να πάρει αυτοκίνητο θα τρέξει είτε να πετύχει την απόσυρση είτε θα περιμένει την πετρελαιοκίνηση.
Από την άλλη, μπορεί κανείς να πει “ωραία αναπτυξιακή πολιτική”. Η κυβέρνηση αποφασίζει να πριμοδοτήσει δύο δραστηριότητες. Το αυτοκίνητο αυξάνοντας εντυπωσιακά τις πωλήσεις και τα έσοδα των ξένων πολυεθνικών και τον τζόγο, βάζοντας στο παιχνίδι ξένους ομίλους.
Δε λέμε, η ανάπτυξη πάνω απ΄ όλα για τον κ. Παπανδρέου. Με αυτοκίνητα και φρουτάκια θα λύσουν το πρόβλημα του Ελληνα.
antinews.gr