Το Facebook Deals, η υπηρεσία του Facebook που επιτρέπει σε καταστήματα ή εταιρείες να επιβραβεύουν με ειδικές προσφορές και δώρα τους χρήστες που κάνουν συχνά check-in, έφτασε και στην Ευρώπη.
Η αρχή γίνεται από τη Βρετανία, ενώ θέμα χρόνου φαίνεται πως είναι να ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Οι προσφορές και οι επιμέρους λεπτομέρειές τους προέρχονται από τα ίδια τα καταστήματα/εταιρείες και όχι από το Facebook και σε αυτή την πρώτη φάση οι Ευρωπαϊκοί συνεργάτες περιλαμβάνουν τους Starbucks, Yo Sushi, Mazda, O2, Argos, Debenhams, Alton Towers και Benetton.
Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της ανακοίνωσης του γεγονότος, έγινε αναφορά στο ότι πάνω από 200 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook στο κινητό τους και πως οι εταιρείες αποκτούν έναν καινούριο τρόπο για να τους προσεγγίσουν.
www.techit.gr/