Σε αλλαγές στο σύστημα των online αναζητήσεων προχωρά η Google, τροποποιώντας τους αλγόριθμους που...
παράγουν τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησής της.
Τα site χαμηλής ποιότητας, γνωστοί με τον όρο «φάρμες περιεχομένου», στο εξής δεν θα εμφανίζονται ψηλά στη λίστα κι έτσι οι χρήστες θα εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν θα καθυστερούν βλέποντας αδιάφορα γι’ αυτούς αποτελέσματα.
«Η αναβάθμιση είναι σχεδιασμένη να υποβαθμίσει την κατάταξη για δικτυακούς τόπους χαμηλής ποιότητας -δικτυακούς τόπους που έχουν χαμηλή αξία για τους χρήστες, αντιγράφουν περιεχόμενο από άλλους δικτυακούς τόπους, ή απλά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι», ανακοίνωσε η Google στο επίσημο ιστολόγιό της.
Η τροποποίηση των αλγόριθμων έρχεται έπειτα από εκκλήσεις πολλών χρηστών και εταιρειών, που διαμαρτύρονται ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης οδηγούν συχνά σε δικτυακούς τόπους σχεδιασμένους να παράγουν χιλιάδες άχρηστα «άρθρα» κάθε μέρα βάσει των δημοφιλέστερων όρων αναζήτησης.
Η Google εκτιμά ότι οι αλλαγές θα επηρεάσουν τα αποτελέσματα στο 12% των αναζητήσεων, πρώτα στις ΗΠΑ και σταδιακά και στις υπόλοιπες αγορές.
Η ανακοίνωση διευκρινίζει ότι οι νέοι αλγόριθμοι μπορούν να αλλάξουν άμεσα την κατάταξη με την οποία εμφανίζονται κι άλλοι δικτυακοί τόποι.
«Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε σημαντικές αλλαγές χωρίς να αλλάξουμε την κατάταξη για πολλούς δικτυακούς τόπους. Αναγκαστικά, ορισμένοι δικτυακοί τόποι ανεβαίνουν και άλλοι κατεβαίνουν [...] Είναι σημαντικό να ανταμείβονται οι δικτυακοί τόποι ποιότητας».
tanea
παράγουν τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησής της.
Τα site χαμηλής ποιότητας, γνωστοί με τον όρο «φάρμες περιεχομένου», στο εξής δεν θα εμφανίζονται ψηλά στη λίστα κι έτσι οι χρήστες θα εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν θα καθυστερούν βλέποντας αδιάφορα γι’ αυτούς αποτελέσματα.
«Η αναβάθμιση είναι σχεδιασμένη να υποβαθμίσει την κατάταξη για δικτυακούς τόπους χαμηλής ποιότητας -δικτυακούς τόπους που έχουν χαμηλή αξία για τους χρήστες, αντιγράφουν περιεχόμενο από άλλους δικτυακούς τόπους, ή απλά δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι», ανακοίνωσε η Google στο επίσημο ιστολόγιό της.
Η τροποποίηση των αλγόριθμων έρχεται έπειτα από εκκλήσεις πολλών χρηστών και εταιρειών, που διαμαρτύρονται ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης οδηγούν συχνά σε δικτυακούς τόπους σχεδιασμένους να παράγουν χιλιάδες άχρηστα «άρθρα» κάθε μέρα βάσει των δημοφιλέστερων όρων αναζήτησης.
Η Google εκτιμά ότι οι αλλαγές θα επηρεάσουν τα αποτελέσματα στο 12% των αναζητήσεων, πρώτα στις ΗΠΑ και σταδιακά και στις υπόλοιπες αγορές.
Η ανακοίνωση διευκρινίζει ότι οι νέοι αλγόριθμοι μπορούν να αλλάξουν άμεσα την κατάταξη με την οποία εμφανίζονται κι άλλοι δικτυακοί τόποι.
«Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε σημαντικές αλλαγές χωρίς να αλλάξουμε την κατάταξη για πολλούς δικτυακούς τόπους. Αναγκαστικά, ορισμένοι δικτυακοί τόποι ανεβαίνουν και άλλοι κατεβαίνουν [...] Είναι σημαντικό να ανταμείβονται οι δικτυακοί τόποι ποιότητας».
tanea