Δέκα ημέρες χρειάζεται ο δήμος για να καθαρίσει η Θεσσαλονίκη από τα σκουπίδια, δήλωσε σήμερα σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου ο...
δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης πρόσθεσε, ότι μέχρι το καλοκαίρι η εικόνα της καθαριότητας στην πόλη θα βελτιωθεί, και μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι «υποδειγματική». «Τραγική» χαρακτήρισε την κατάσταση (εξοπλισμός, προσωπικό, οργάνωση) ο δήμαρχος και ανέφερε τέσσερις κινήσεις που είναι αναγκαίες να πραγματοποιηθούν για να λυθεί το συντομότερο δυνατό το πρόβλημα με τα απορρίμματα. Συγκεκριμένα, τόνισε πως πρέπει να αναδιοργανωθούν πλήρως οι υπηρεσίες στον τομέα της καθαριότητας, να αποφασίσει η δικαιοσύνη για τους συμβασιούχους, να βοηθήσουν οι εργαζόμενοι για να καθαρίσει η πόλη και οι πολίτες να κρατούν στα μπαλκόνια τα ανακυκλώσιμα υλικά. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε ο δήμαρχος, η νέα διοίκηση παρέλαβε την 1η Ιανουαρίου, 68 απορριμματοφόρα και 12 τράκτορες, εκ των οποίων λειτουργούσαν μόλις τα εννέα απορριμματοφόρα και ο ένας τράκτορας. «Επίσης, από τα 1.500 άτομα προσωπικό, οι 700 ήταν μόνιμοι, οι υπόλοιποι συμβασιούχοι, ενώ "αγνοούνται" 150 εργαζόμενοι που έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες. Ήδη εντοπίστηκαν οι 21 στην δημοτική τηλεόραση», είπε ο δήμαρχος. «Η κατάσταση είναι τραγική. Και από εξοπλισμό και από οργάνωση και από προσωπικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπουτάρης, για να ξεκαθαρίσει πως η διοίκηση δεν έχει σκοπό να προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας, καθώς επιδίωξή της είναι να υπάρχει μόνιμο προσωπικό. Παράλληλα, προανήγγειλε πρόστιμα για τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις που βγάζουν ανεξέλεγκτα τα σκουπίδια στα πεζοδρόμια.
tanea
δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης πρόσθεσε, ότι μέχρι το καλοκαίρι η εικόνα της καθαριότητας στην πόλη θα βελτιωθεί, και μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι «υποδειγματική». «Τραγική» χαρακτήρισε την κατάσταση (εξοπλισμός, προσωπικό, οργάνωση) ο δήμαρχος και ανέφερε τέσσερις κινήσεις που είναι αναγκαίες να πραγματοποιηθούν για να λυθεί το συντομότερο δυνατό το πρόβλημα με τα απορρίμματα. Συγκεκριμένα, τόνισε πως πρέπει να αναδιοργανωθούν πλήρως οι υπηρεσίες στον τομέα της καθαριότητας, να αποφασίσει η δικαιοσύνη για τους συμβασιούχους, να βοηθήσουν οι εργαζόμενοι για να καθαρίσει η πόλη και οι πολίτες να κρατούν στα μπαλκόνια τα ανακυκλώσιμα υλικά. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε ο δήμαρχος, η νέα διοίκηση παρέλαβε την 1η Ιανουαρίου, 68 απορριμματοφόρα και 12 τράκτορες, εκ των οποίων λειτουργούσαν μόλις τα εννέα απορριμματοφόρα και ο ένας τράκτορας. «Επίσης, από τα 1.500 άτομα προσωπικό, οι 700 ήταν μόνιμοι, οι υπόλοιποι συμβασιούχοι, ενώ "αγνοούνται" 150 εργαζόμενοι που έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες. Ήδη εντοπίστηκαν οι 21 στην δημοτική τηλεόραση», είπε ο δήμαρχος. «Η κατάσταση είναι τραγική. Και από εξοπλισμό και από οργάνωση και από προσωπικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπουτάρης, για να ξεκαθαρίσει πως η διοίκηση δεν έχει σκοπό να προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας, καθώς επιδίωξή της είναι να υπάρχει μόνιμο προσωπικό. Παράλληλα, προανήγγειλε πρόστιμα για τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις που βγάζουν ανεξέλεγκτα τα σκουπίδια στα πεζοδρόμια.
tanea