Παρελθόν θα αποτελούν από το τέλος του έτους τα γνωστά σε όλους μας χάρτινα εισιτήρια και οι κάρτες απεριορίστων...
διαδρομών στα ΜΜΜ, τα οποία θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» κάρτες.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα επιτρέψει την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους.
Σε λίγες μέρες αναμένεται να δημοσιευθεί η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος τόσο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, όσο και για την ανάπτυξη του συστήματος της Τηλεματικής, στο πλαίσιο της οποίας ο επιβάτης θα ενημερώνεται από ειδικές οθόνες στις στάσεις, πότε έρχεται το μέσο που περιμένει.
Και τα δύο έργα, που θα γίνουν μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), εντάσσονται στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και είναι από τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.
Μέρος του κόστους της αρχικής επένδυσης του έργου θα καταβληθεί ως επιχορήγηση μέσω κοινοτικών πόρων, ενώ το υπόλοιπο θα καλυφθεί με ιδιωτική χρηματοδότηση μέσω ίδιων και δανειακών κεφαλαίων. Επίσης, το σύνολο των δαπανών συντήρησης, τεχνικής υποστήριξης, αναβάθμισης και λειτουργίας του συστήματος αναλαμβάνεται εξ ολοκλήρου από τον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο, εντός του μηνός θα ανακοινωθεί η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, ενώ αμέσως μετά δρομολογείται η έναρξη του διαγωνισμού, η διαδικασία του οποίου θα έχει δύο φάσεις, την προεπιλογή και υποβολή δεσμευτικών προσφορών.
Τα έργα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής αξιοποιούν τις τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών και εντάσσονται στο συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό αναδιοργάνωσης των αστικών συγκοινωνιών, που έχει ως στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πολίτη και την βέλτιστη αξιοποίηση των δημόσιων πόρων, διατηρώντας τον καθαρά δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
PROTO THEMA
διαδρομών στα ΜΜΜ, τα οποία θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» κάρτες.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα επιτρέψει την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους.
Σε λίγες μέρες αναμένεται να δημοσιευθεί η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος τόσο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, όσο και για την ανάπτυξη του συστήματος της Τηλεματικής, στο πλαίσιο της οποίας ο επιβάτης θα ενημερώνεται από ειδικές οθόνες στις στάσεις, πότε έρχεται το μέσο που περιμένει.
Και τα δύο έργα, που θα γίνουν μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), εντάσσονται στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και είναι από τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.
Μέρος του κόστους της αρχικής επένδυσης του έργου θα καταβληθεί ως επιχορήγηση μέσω κοινοτικών πόρων, ενώ το υπόλοιπο θα καλυφθεί με ιδιωτική χρηματοδότηση μέσω ίδιων και δανειακών κεφαλαίων. Επίσης, το σύνολο των δαπανών συντήρησης, τεχνικής υποστήριξης, αναβάθμισης και λειτουργίας του συστήματος αναλαμβάνεται εξ ολοκλήρου από τον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο, εντός του μηνός θα ανακοινωθεί η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, ενώ αμέσως μετά δρομολογείται η έναρξη του διαγωνισμού, η διαδικασία του οποίου θα έχει δύο φάσεις, την προεπιλογή και υποβολή δεσμευτικών προσφορών.
Τα έργα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής αξιοποιούν τις τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών και εντάσσονται στο συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό αναδιοργάνωσης των αστικών συγκοινωνιών, που έχει ως στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πολίτη και την βέλτιστη αξιοποίηση των δημόσιων πόρων, διατηρώντας τον καθαρά δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
PROTO THEMA