Στην επιστροφή του ειδικού βοηθήματος των 3.000 ευρώ που είχε δοθεί στους πυρόπληκτους της Ηλείας θα υποχρεωθούν όσοι είχαν λάβει παράνομα το ποσό, όπως αναφέρει εγκύκλιος του...
υπουργείου Οικονομικών, που υπογράφει ο υφυπουργός Φίλιππος Σαχινίδης...
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, σε περίπτωση διαπίστωσης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών γίνεται καταλογισμός και για όσους έλαβαν το έκτακτο βοήθημα των 3.000 ευρώ και για όσες τυχόν τράπεζες διαπιστωθεί ότι παρέλαβαν δηλώσεις-αιτήσεις με ανακριβή στοιχεία ταυτότητας ή αν παρέλαβαν εκπρόθεσμες αιτήσεις.
Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση για την ανακούφιση όσων περιήλθαν, προσωρινά ή μόνιμα σε κατάσταση απρόβλεπτης ανάγκης, εξαιτίας των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν ανά την Επικράτεια, το 2007, είχε κυρωθεί με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και με υπουργική απόφαση που ακολούθησε είχε προβλεφθεί η άμεση πληρωμή των οικονομικών ενισχύσεων, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του δημοσίου λογιστικού, μέσω Τραπεζών ή άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων.
Μοναδικό δικαιολογητικό που είχε απαιτηθεί τότε ήταν μια αίτηση και υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου για τις ζημιές που υπέστη καθώς και για το ότι δεν είχε λάβει την ίδια παροχή από άλλη πηγή.
Ο κ. Σαχινίδης στο έγγραφο του που διαβιβάστηκε στη Βουλή σπεύδει να υπενθυμίσει ότι με κοινή υπουργική απόφαση είχε προβλεφθεί ότι "σε περίπτωση διαπίστωσης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών, καταλογίζεται ο λαβών, εάν δε διαπιστωθεί ότι έχουν γίνει πληρωμές από υπαλλήλους της πληρώτριας τράπεζας, με την υποβολή αίτησης και υπεύθυνης δήλωσης συμπληρωμένης με ανακριβή στοιχεία ταυτότητας ή με εκπρόθεσμες αιτήσεις, καταλογίζεται εις ολόκληρον και η πληρώτρια τράπεζα ή το πιστωτικό ίδρυμα".
on-news.gr
υπουργείου Οικονομικών, που υπογράφει ο υφυπουργός Φίλιππος Σαχινίδης...
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, σε περίπτωση διαπίστωσης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών γίνεται καταλογισμός και για όσους έλαβαν το έκτακτο βοήθημα των 3.000 ευρώ και για όσες τυχόν τράπεζες διαπιστωθεί ότι παρέλαβαν δηλώσεις-αιτήσεις με ανακριβή στοιχεία ταυτότητας ή αν παρέλαβαν εκπρόθεσμες αιτήσεις.
Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση για την ανακούφιση όσων περιήλθαν, προσωρινά ή μόνιμα σε κατάσταση απρόβλεπτης ανάγκης, εξαιτίας των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν ανά την Επικράτεια, το 2007, είχε κυρωθεί με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και με υπουργική απόφαση που ακολούθησε είχε προβλεφθεί η άμεση πληρωμή των οικονομικών ενισχύσεων, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του δημοσίου λογιστικού, μέσω Τραπεζών ή άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων.
Μοναδικό δικαιολογητικό που είχε απαιτηθεί τότε ήταν μια αίτηση και υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου για τις ζημιές που υπέστη καθώς και για το ότι δεν είχε λάβει την ίδια παροχή από άλλη πηγή.
Ο κ. Σαχινίδης στο έγγραφο του που διαβιβάστηκε στη Βουλή σπεύδει να υπενθυμίσει ότι με κοινή υπουργική απόφαση είχε προβλεφθεί ότι "σε περίπτωση διαπίστωσης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών, καταλογίζεται ο λαβών, εάν δε διαπιστωθεί ότι έχουν γίνει πληρωμές από υπαλλήλους της πληρώτριας τράπεζας, με την υποβολή αίτησης και υπεύθυνης δήλωσης συμπληρωμένης με ανακριβή στοιχεία ταυτότητας ή με εκπρόθεσμες αιτήσεις, καταλογίζεται εις ολόκληρον και η πληρώτρια τράπεζα ή το πιστωτικό ίδρυμα".
on-news.gr