`

Con toda palabra...

Μ' ολες τις λεξεις
μ' ολα τα χαμογελα
μ' ολες τις ματιες
μ' ολα τα χαδια...


Πλησιαζω το νερο
πινοντας τα φιλια σου,
το φως του προσωπου σου
το φως του κορμιου σου...

Το να σ'αγαπω ειναι σαν προσευχη
ειναι το τραγουδι του μουγγου,
τα ματια του τυφλου
γυμνο μυστικο..

Παραδινομαι στα χερια σου
με φοβο και με ηρεμια
με μια προσευχη στα χειλη μου
και μια προσευχη στην ψυχη μου...

Μ' ολες τις λεξεις
μ' ολα τα χαμογελα
μ' ολες τις ματιες
μ' ολα τα χαδια...

Πλησιαζω στη φωτια
που καιει τα παντα
στο φως του προσωπου σου,
στο φως του κορμιου σου...

Το να σ'αγαπω ειναι μια προσευχη
το τραγουδι του μουγγου,
το φως του τυφλου
το γυμνο μυστικο...

Παραδιδομαι στα χερια σου...
Δε φοβαμαι κι ειμαι ηρεμος,
με μια προσευχη στα χειλη μου
και μια προσευχη στην ψυχη μου...



http://mogadishu.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=32319&blid=318
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...