`

Καλό Δεκαπενταύγουστο και προσοχή στους δρόμους..!!

Αποφασίσαμε να κάνουμε και εμείς,ένα μικρό διάλειμμα..Ραντεβού την Τρίτη 16 Αυγούστου και πάλι..!!

Άδεια απο την σημαία!!..(που λεει και το trelokouneli).



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...