Για τα αδέσποτα και κακοποιημένα ζώα στην Ελλάδα καθώς και για την υποστήριξη του έργου του Greek Animal Rescue...
τρέχουμε τον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας, τον πρώτο μας Μαραθώνιο, στις 13.11.2011.
Είμαστε δυο Έλληνες δρομείς του συλλόγου VRUK (Vegan Runners UK) και αποφασίσαμε να τρέξουμε τον πρώτο μας Μαραθώνιο με σκοπό να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και να βοηθήσουμε το έργο του GAR (Greek Animal Rescue). Ζούμε στη Θεσσαλονίκη μαζί με δύο πρώην αδέσποτα ζώα. Μια σκυλίτσα την Bonnie, η οποία μας ακολουθεί με μεγάλη χαρά σε κάθε μας προπόνηση, και μια γατούλα την Ψιψινέλ, η οποία κλείνει τα 10 χρόνια σε μερικές μέρες, αλλά είναι πολύ τεμπέλα για να τρέξει μαζί μας. Tην προσπαθειά μας θα την υποστήριξει και ο Paul Loader επίσης δρομέας του VRUK από την Μ.Βρετανία, ο οποιός έχει επαναλάβει στο παρελθόν, στον Μαραθώνιο του Brighton με μεγάλη επιτυχία.
Ο φιλοζωικός μη κερδοσκοπικός σύλλογος GAR (No:802243) με έδρα την Μ. Βρετανία ιδρύθηκε το 1989 με σκοπό να βοηθήσει τα ζώα που έχουν ανάγκη υποστηρίζοντας οικονομικά καταφύγια ζώων στην Ελλάδα, στειρώνοντας και προσφέροντας ιατροφαρμακευτική βοήθεια σε τραυματισμένα και κακοποιημένα ζώα και φροντίζοντας για την υιοθεσία όσων το δυνατό περισσότερων ζώων από υπεύθυνους ανθρώπους, συνήθως στην Μ. Βρετανία αλλά και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Στο σύνδεσμο αυτό μπορεί να γίνει η ελάχιστη δυνατή προσφορά, ενώ παρουσιάζονται πληροφορίες για το charity καθώς και η ονομαστική λίστα -> http://www.everyclick.com/vr_for_gar
Greek Animal Rescue: http://greekanimalrescue.com/
Vegan Runners UK:
