Ίσα γράμματα,άλλοι τόνοι.
Σύμβολα ομόηχα, άλλοι θρόνοι για των κεφαλαίων τους την αίγλη,έπειτα
απ´των μικρών τους την ενεργή βουλή που φέρνει Οδυρμούς Ηβικούς,
Σύμβολα ομόηχα, άλλοι θρόνοι για των κεφαλαίων τους την αίγλη,έπειτα
απ´των μικρών τους την ενεργή βουλή που φέρνει Οδυρμούς Ηβικούς,
Απόντες οι φθόγγοι.
Αλληλένδετοι χώροι: όσο θεριεύει η μια, μεγαλώνει η έτερη.
Εταίρες μιας σκέψης.
Μητέρες μιας έξης.
Μονά(ρ)χες στο τώρα, στο αύριο πόρνες, αφού είναι πρώτες και χρεώνονται δεύτερες.
Στέκονται ξένες, παρά που ορίζουν τ᾽ ανθρώπινα και μένουν στα εσώψυχα.
Η παρολίγον όμοια: τιμωρία και λύτρωση.
[Φωτογραφία από τη performance "pet project, 2010", με σχολιασμό της εικαστικού Έλενας Kαραγιάννη σε θέματα που αφορούν τα στερεότυπα γύρω από την ερωτική συμπεριφορά και τα φύλα.
Με τη συμμετοχή του Χρήστου Σαξώνη στην performance και του Δημήτρη Πούπαλου στη φωτογράφιση, το αντρικό σώμα/ πρόσωπο παραποιείται και μετασχηματίζεται σε ένα νέο “σχήμα” (ή νέο πλάσμα), μέσα από μια πιο αφαιρετική και βίαιη εκτέλεση του Ιαπωνικού Shibari.]
Αλληλένδετοι χώροι: όσο θεριεύει η μια, μεγαλώνει η έτερη.
Εταίρες μιας σκέψης.
Μητέρες μιας έξης.
Μονά(ρ)χες στο τώρα, στο αύριο πόρνες, αφού είναι πρώτες και χρεώνονται δεύτερες.
Στέκονται ξένες, παρά που ορίζουν τ᾽ ανθρώπινα και μένουν στα εσώψυχα.
Η παρολίγον όμοια: τιμωρία και λύτρωση.
[Φωτογραφία από τη performance "pet project, 2010", με σχολιασμό της εικαστικού Έλενας Kαραγιάννη σε θέματα που αφορούν τα στερεότυπα γύρω από την ερωτική συμπεριφορά και τα φύλα.
Με τη συμμετοχή του Χρήστου Σαξώνη στην performance και του Δημήτρη Πούπαλου στη φωτογράφιση, το αντρικό σώμα/ πρόσωπο παραποιείται και μετασχηματίζεται σε ένα νέο “σχήμα” (ή νέο πλάσμα), μέσα από μια πιο αφαιρετική και βίαιη εκτέλεση του Ιαπωνικού Shibari.]
Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη