`

ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ...

1. -Να σου πω τη μοίρα σου;
-Ναι πες μου τι βλέπεις;
-Βλέπω θάνατο!Θα πεθάνει 
η πεθερά σου!
-Αυτό το ξέρω! Εμένα θα 
με πιάσουν όμως;

2. Με τόσο aircontition τον επόμενο λογαριασμό, θα μου τον φέρει σπίτι διευθυντής της ΔΕΗ σε ξύλινο κουτί ανάμεσα σε δύο chivas..


3. -Με είπε κολλημένη με τα ζώδια.
-Και τι του είπες;
-Τίποτα. Τα βάζει κανείς με σκορπιό;


4. Ελληνικό σημαιάκι στο ταξί. Λες και δεν καταλάβαμε ότι είσαι Έλληνας όταν στο φανάρι άδειασες στο δρόμο το τασάκι.
Σε περάσαμε για Ελβετό.


5. Χθες πήγα στον καθρέφτη μου και τον ρώτησα αν υπάρχει πιο όμορφος απο εμένα .. Ακόμα ονόματα λέει...!!!


6. Μου έστειλε η τροχαία φωτογραφία που έτρεχα στην εθνική.
Έβγαλα και εγώ φωτογραφία ένα 200ευρω και τους την έστειλα...


7. -Πόσα μπάνια έκανες φέτος;
-Δύο.
-Μόνο δύο;Δεν σου αρέσει η θάλασσα;;
-Α!! Στην θάλασσα λες;;


8. Τι λέει ένας απόφοιτος πανεπιστημίου χωρίς δουλειά σε έναν απόφοιτο πανεπιστημίου που έχει δουλειά..;
ύο double cheese με πατάτες και μια coca cola..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...