`

Ένα πρόβλημα που απασχολεί πολλά ζευγάρια

Τζούλια γεια σου. 
Με λένε Κωνσταντίνο 
και είμαι 35 χρόνων.

Ζω και εργάζομαι στη Θεσσαλονίκη και πρόσφατα χώρισα από μια πολύχρονη σχέση που είχα με μια συνομήλικη μου. Ήμασταν μαζί πέντε χρόνια και για να είμαι ειλικρινής πίστευα ότι θα μείνουμε για πάντα μαζί. Αυτό ήταν και το λάθος μου, γιατί πιθανόν να μην είδα κάποια προβλήματα που μπορεί να είχαμε.


Αλλά όταν περνάς εσύ καλά, νομίζεις ότι το ίδιο περνάει και ο άλλος. Τη μέρα που η πρώην μου, μου ζήτησε να χωρίσουμε, μου είπε ότι τον τελευταίο χρόνο ένιωθε πως δεν ήμουν ειλικρινής μαζί της στο σεξ. Τη ρώτησα να μου το εξηγήσει, αλλά μου είπε ότι δεν έχει πια σημασία.

Η αλήθεια είναι ότι κάποια πράγματα στο κρεβάτι, αλλά και κάποιες συμπεριφορές μου, είναι πολύ πιθανό να τις παρεξήγησε και σε αυτό μάλλον εγώ φταίω, που δεν ήμουν ξεκάθαρος σε μερικά θέματα.

Κωνσταντίνος, Θεσσαλονίκη


------------------------------------------------------------------------------------

Έχω πολλές φορές πει ότι η ειλικρίνεια στις σχέσεις μας λειτουργεί τις περισσότερες φορές αφροδισιακά. Δεν θα το ξαναπώ για να μην επαναλαμβάνομαι. Όπως και να’χει εσύ το έχασες αυτό το παιχνίδι και είσαι έτοιμος για το επόμενο. Για αυτό καλό θα ήταν να μην επαναλάβεις τα λάθη του παρελθόντος.

Το έξυπνο είναι να λέμε τα πράγματα όπως τα νιώθουμε και να μην αφήνουμε τον άλλον να μαντέψει. Τα βασικότερα πράγματα που θα έπρεπε λοιπόν να συζητάτε με τη σύντροφό σας είναι:

- Όταν της ζητάτε να κάνετε καινούργια πράγματα στο σεξ δεν σημαίνει ότι δεν τη θέλετε πια ή την έχετε βαρεθεί. Απλά σας αρέσει να πειραματίζεστε στο σεξ, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και αν δεν πειραματιστείτε με αυτή με ποια θα πειραματιστείτε;

- Οι άντρες είναι πολύ της οπτικής επαφής. Ερεθίζονται με τα σέξι εσώρουχα, τις σέξι κινήσεις, τις ταινίες πορνό, τα βρόμικα λόγια στο κρεβάτι γιατί δημιουργούν εικόνες. Εξηγήστε της λοιπόν ότι δεν έχει να κάνει με αυτή. Έτσι είναι η φύση του άντρα. Έτσι ήταν, είναι και θα είναι.

- Το τελευταίο πράγμα που θα δείτε στο κρεβάτι είναι η κυτταρίτιδα ή η κοιλίτσα της συντρόφου σας. Άλλα πράγματα έχετε στο μυαλό σας. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των γυναικών όταν γδύνονται. Για αυτό και θέλουν τα φώτα κλειστά. Δώστε τους να καταλάβουν ότι με τα φώτα ανοιχτά ερεθίζεστε περισσότερο και δεν παίρνετε στην κυριολεξία χαμπάρι αν υπάρχει ή όχι κυτταρίτιδα. Μιλάμε όμως για καταστάσεις μέσα στα λογικά πλαίσια. Αν η σύντροφος είναι 20 κιλά παραπάνω, καλύτερα να έχει κλειστά τα φώτα.

- Ότι θέλετε να κάνετε συχνά σεξ. Τις φορές που μάλιστα σας αρνούνται θα θέλατε να μάθετε το λόγο γιατί νιώθετε ότι σας έχουν απορρίψει, ή ότι έχετε κάνει κάτι κακό και σας τιμωρούν. Και αυτό είναι λογικό γιατί οι γυναίκες γκρινιάζουν όλη την ώρα με αποτέλεσμα οι άντρες να έχουν γίνει απίστευτα ενοχικοί.

Τέλος εξηγήστε στη σύντροφό σας ότι δεν σας νοιάζει μόνο η δική σας ικανοποίηση αλλά θέλετε να απολαμβάνει και αυτή το σεξ. Οι γυναίκες πρέπει να καταλάβουν ότι όταν εκείνες το απολαμβάνουν και το δείχνουν, οι άντρες τρελαίνονται ακόμα περισσότερο.


www.protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...