`

Πόρνες ή μοντέλα;

Το ανοιξιάτικο διαφημιστικό 
video του Louis Vuitton 
είναι «εμπνευσμένο» 
από την καινούρια 
κολεξιόν του...
σε σκηνοθεσία του James 
Lima, και πετυχαίνει διάνα 
το στόχο του, προκαλεί τα 
βλέμματα αλλά και τα μυαλά 
σε όλη την Ευρώπη, να 
γεννήσουν σκέψεις και 
απόψεις, είτε να 
διαφωνήσουν και να το 
απορρίψουν ή να το 
χαζέψουν, αφήνοντας κατά 
μέρος τις ντροπές.

Στην τρίλεπτη ταινία μια πόρνη περιμένει τον πελάτη, δουλεμένη η μουσική 
της, φωτογραφία που παραπέμπει σε ακριβό φιλμ και γυμνό, το γυναικείο σώμα 
είναι τόσο ερωτικό, όχι πρόστυχο, μα λάγνο, ποθητό και αψεγάδιαστο.

Ο σχεδιαστής και η εταιρία του καταφέρνουν να προβληθούν, όχι μέσα από τα 
ρούχα που δημιουργούν, αλλά μέσα από το γυναικείο σώμα που το μετατρέπουν 
σιωπηλά σε εμπόρευμα.

Στο διαδίκτυο το νέο τρέχει, δημιουργεί αντιδράσεις, από αμφιβολίες μέχρι 
δυναμικές διαφωνίες για την επιλογή των δημιουργών.

«Για άλλη μια φορά, το γυναικείο γυμνό χρησιμοποιείται για να μιλήσουμε για τα 
ρούχα» έγραψε η Der Blick.

Ενώ η Le Monde ήταν η πρώτη που χαρακτήρισε την ταινία σαν έναν ύμνο στη 
πορνεία.

Έχουν ενδιαφέρον και οι παρατηρήσεις για το βίντεο, στο YouTube: 
«Η βιομηχανία της μόδας συνειδητοποιούμε πως δείχνει πτώματα αντί για τις 
γυναίκες;» ενώ μια άλλη γυναίκα γράφει: «Είναι ανορεξική, μπλιάχ». Υπάρχουν 
εκείνοι που κάνουν χιούμορ, «Ίσως το μήνυμα για να αγοράσεις τα ρούχα του 
Louis Vuitton, είναι να κάνεις πιάτσα».


Έχει όρια το εμπόριο και η διαφήμιση; Ή μήπως ζούμε την εξέλιξη ενός 
συστήματος που, στο τέλος, θα φάει και τις σάρκες του;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...