`

"Θα σου κάψω το μηχανάκι έτσι και το φέρεις....Εγώ ο πατέρας σου"

Επειδή με όσα ακούω να γίνονται,να δηλώνονται, 
να διαδηλώνονται, αποφάσισα σήμερα...
ΝΑ επικοινωνήσω μαζί σας εναλλακτικά γιατί και «κατσαρόλα να ήμουνα» με όσα έχω ακούσει θα είχα στραβώσει η γυναίκα.

Το ότι τα έχω χαμένα με όσα γίνονται δεν είναι νέο, δεν είναι μία ούτε δύο οι φορές που βρήκα τα κλειδιά του σπιτιού στο ψυγείο. Στο παρελθόν, την εποχή της μεγάλης μου δόξας όπου συμμετείχα σε μεσημεριανό του Αlter, θυμάμαι, παίρναμε στο σπίτι δύο μέλη της οικογένειας φαρμακευτική αγωγή, ο σκύλος μου και εγώ. Από την βιασύνη μου να τα κάνω όλα γρήγορα το πρωί , γιατί υπήρξα στρατιώτης της «ενημέρωσης» έβαζα στην χούφτα μου, τα χάπια τα δικά μου και τα χάπια του σκύλου, έτσι ώστε να είμαι σίγουρη ότι και οι δύο πήραμε την δόση μας....Απλώς έκανα ένα ελάχιστο, λάθος. Στην βιασύνη μου, πάντα, επάνω, αντί να πίνω εγώ τα δικά μου, έπινα ΕΓΩ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ, και στον σκύλο μου έδινα τα δικά μου... Οι αντενδείξεις φάνηκαν πρώτα στον σκύλο αφού στην βδομάδα επάνω κοιμόταν συνέχεια , ενώ εγώ «θεριό». Συνέχιζα ακάθεκτη την θεραπεία για καλαζάρ! Τέλειο;;;;;;  

Όπως καταλαβαίνετε αντισυμβατική και απρόβλεπτη πάντα (χα χα χα χα χα), θα σας γράψω μια ιστορία , γιατί υπήρξαμε με την κολλητή μου αυτόπτες μάρτυρες.
Έχω ένα συνάδελφο τεχνικό που τον ξέρω πολλά χρόνια. Όταν λέμε τεχνικό εννοούμε τεχνικό τηλεόρασης. Δεν είναι άντρας «ζελέ» είναι άντρας «παλαιάς κοπής». Αυτό το είδος υπό εξαφάνιση εγώ πολύ το πάω γιατί κάπου μπερδεύτηκε πολύ το θέμα με αποτέλεσμα να υπολήπτομαι πάρα πολύ γκέι φίλους μου  με λόγο τιμής και αρχές ζωής και να τινάζω το πέτο που δεν έχω από «κρυφές» που  φοράνε το κοστούμι και από μέσα μια κυλότα δανεική από την γυναίκα τους. (Λυπάμαι που μπορεί να σας πικραίνω αλλά έτσι είναι).
Πως το πήγαμε, πως το φέραμε, ήρθε η κουβέντα στα παιδιά μας γιατί εκείνος έχει αγόρι, η φίλη μου δυο αγόρια, εγώ ένα αγόρι τον Αλέξη.

« Τι κάνει ο γιος σου» Τον ρώτησα
«Ήθελε να πάρει μηχανάκι» Μου απαντάει.
«Α ωραία τι μάρκα; Τον ρώτησα» Σε εκείνο το σημείο της ερώτησης, αν ήταν ο φίλος μου, ο μάγκας, ο άντρας παλαιάς κοπής, ο γάτος του δρακουμέλ , οι τρίχες των μαλλιών του που και πολλά είναι και πυκνά και κολλημένα με ζελέ θα είχαν γίνει πρόκες!!!!!!
«Τι είπες;» Με ρώτησε.
Επειδή τελευταία ξέρω ότι όλοι είμαστε ευαίσθητοι και τα νεύρα μας χορδές, ψιθύρισα την ερώτηση, γιατί μπορεί να είχε περάσει από την τράπεζα το πρωί, όπως όλοι και να είχε δει την ένδειξη «ανεπαρκές υπόλοιπο λογαριασμού».
« Αυτό που είπες ξέχνα το ......» Σε μένα απευθύνθηκε.

«Μια φορά τέθηκε το θέμα και του είπα ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΨΩ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ»
Το χρώμα το προσώπου του είχε αλλοιωθεί , ο βηματισμός του είχε γίνει γρήγορος , νομίζω ότι αν ήμουνα άντρας θα μου συμπεριφερότανε σαν να πετούσα γαρύφαλλα στην γ@@@@@α του σε νυχτομάγαζο, με λίγα λόγια αν ήμουνα άντρας θα είχαμε περάσει στην αναμέτρηση «σώμα με σώμα».
Επεχείρησα να του θυμίσω ότι απευθύνεται σε μια μητέρα που ο γιος της, ο δικός μου δηλαδή, έχει μηχανή και μάλιστα ταξιδεύει με αυτή Ελλάδα – Γερμανία.

«Θα του την ανατίναζα με τα ίδια μου τα χέρια – ΜΗΧΑΝΗΗΗΗ;;;;;»
Ε εκεί πάνω με έπνιξε το δίκιο της μάνας μηχανόβιου και επιχειρηματολογώ, νομίζοντας ότι έχω απέναντί μου έξυπνο άνθρωπο. « Με την απειλή ότι θα του κάψεις την μηχανή, δεν θ’ανέβει σε μηχανή;  Δεν θ ανέβει ως οδηγός θ’ανέβει ως συνοδηγός και αν ο οδηγός είναι πιωμένος θα στουκάρουνε παρέα ....Εκτός και αν έχεις σκοπό ν’ ανατινάξεις όλα τα μηχανάκια των φίλων του παιδιού σου».
«Αποκλείεται ο δικός μου ν’ ανέβει χωρίς να μου το πει».

Ειλικρινά δεν ξέρω τι παθαίνουμε οι άνθρωποι και ξεχνάμε πως ζήσαμε εμείς στην εποχή των παιδιών μας, που σε σχέση με ότι κάναμε εμείς, τουλάχιστον εγώ, το παιδί μου και άλλα  παιδιά φιλενάδων μου και φίλων μου προέκυψαν εξαιρετικά «σοβαρά» σε σχέση με τις συμπεριφορές τις δικές μας τότε ...Ξέρετε γιατί; Γιατί επειδή εγώ είχα μητέρα αυταρχική  και δεσποτική ,που  από αντίδραση έκανα ό,τι ακραίο.Σιγά μην περίμενα να μου δώσει άδεια. Και «πλατείες» κάναμε με μηχανές, και σούζες και με κλειστά φώτα γυρνάγαμε «τύπου μαγκιά» και με το «κράνος» είχα διεκδικήσει και είχα πάρει το πρώτο διαζύγιο και επάνω στην μηχανή ως συνοδηγός από την κούραση της μπαρότσαρκας με είχε πάρει ο ύπνος!!!!!!!!! Και από θαύμα φτάσαμε ως εδώ αρτιμελείς , πολλοί από μια παρέα που έζησε στα «κόκκινα»..

Χαίρομαι  λοιπόν πραγματικά για τον γιο μου που ένιωσε τι σημαίνει πτώση με μηχανή , χαίρομαι που οδηγεί συνειδητοποιημένα , χαίρομαι που δεν αποχωρίζεται ποτέ το κράνος , χαίρομαι που απολαμβάνει τους επαρχιακούς δρόμους του εξωτερικού ως οδηγός μηχανής και όχι αυτοκινήτου γιατί η μαγεία είναι διαφορετική.

Πριν «ανατινάξετε με όποιον τρόπο την επιθυμία του παιδιού σας». Να θυμάστε ότι τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα, σύμφωνα με στατιστικές γίνονται μέσα στο σπίτι και επίσης ότι οτιδήποτε απαγορευμένο είναι πιο ποθητό ....Θυμήσου όταν έκανες σεξ με μια «παντρεμένη» ή το αντίθετο ....η «μαγεία της παρανομίας» καταρρέει όταν γίνει καθημερινότητα.  Αν επιτρεπόντουσαν εκείνα που θεωρούνται απαγορευμένα, μια τεράστια βιομηχανία μαύρου χρήματος θα είχε κατακερματιστεί ....

Τι κρίμα όμως όταν ο γονιός θέλει να σου «κάψει την κ@@@@@α» , όταν την ψάχνεις με πάθος !!!! Ας ευνουχίσουμε τα παιδιά μας λιγότερο.

Καλημέρα 

Γράφει η Νανά Παλαιτσάκη 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...