`

Facebook τέλος 2.0

Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε στο 
διαδίκτυο από το...
προηγούμενο άρθρο μου με κεντρικό θέμα το facebook. 

Αναπαράχθηκε σε δεκάδες blog, όπως γούσταρε ο καθένας, απομονώνοντας φράσεις όπως αυτή που έλεγε «αύριο το απόγευμα αυτοκτονώ».
Άλλοι το διαβάσανε όλο, άλλοι ακροπλαγίως, σε άλλους το είπανε, τα σχόλια πολλά, διαφωνίες πάρα πολλές, συμφωνίες πάλι πολλές, από βρισίδια άλλο τίποτα. Κακίες και φαρμάκια όσα δεν λέγονται. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους ιερείς που μου στείλανε μηνύματα για να μην αυτοκτονήσω, πράγμα το οποίο δεν σκόπευα ποτέ.
Σας αναστάτωσα, από λίγο έως πολύ, σας έδωσα τροφή για σχόλια και αυτή είναι η μεγάλη αξία ενός άρθρου, να τον ερεθίσεις τον άλλον.
Όταν ένας άνθρωπος εκθέτει τα άρθρα του στο κοινό δεν περιμένει μόνο χειροκροτήματα, αλλά και μούντζες. Και εγώ τα πήρα μπόλικα, όλα.
Σας δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν είμαι ούτε καταθλιπτικός, ούτε με τάσεις προς αυτοκτονία, ούτε πάμπλουτος. Παλεύω γερά για τη ζωή και τη χαίρομαι, ό,τι και να μου συμβεί, καλό ή κακό.
Συνήθως αργώ να γράψω στο Protagon, αλλά όταν γράφω θέλω να γράφω κάτι που να ερεθίζει τον κόσμο. Για την ώρα, σας χαιρετώ και περιμένω το επόμενο συνολικό, κοινωνικό ταρακούνημα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...