Στην εποχή του...
ίντερνετ εισέρχεται
και το μετρό.
Δύο χρόνια μετά την
εξαγγελία του τότε υπουργού
Υποδομών, Γιάννη Ραγκούση,
συστήματα ασύρματου
Internet αναμένεται να
έχουν εγκατασταθεί έως τον
Σεπτέμβριο σε κεντρικούς
και τερματικούς σταθμούς.
ίντερνετ εισέρχεται
και το μετρό.
Δύο χρόνια μετά την
εξαγγελία του τότε υπουργού
Υποδομών, Γιάννη Ραγκούση,
συστήματα ασύρματου
Internet αναμένεται να
έχουν εγκατασταθεί έως τον
Σεπτέμβριο σε κεντρικούς
και τερματικούς σταθμούς.
Πρόκειται για ένα μόνο από τα «βήματα» που θα γίνουν στα Μέσα Μεταφοράς
μετά την εξαγγελία για την εγκατάσταση ενός δικτύου χιλίων «ευφυών» στάσεων
στην πρωτεύουσα, μέσω των οποίων οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή
χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες
επάνω σε αυτές, καθώς και από το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους.
μετά την εξαγγελία για την εγκατάσταση ενός δικτύου χιλίων «ευφυών» στάσεων
στην πρωτεύουσα, μέσω των οποίων οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή
χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες
επάνω σε αυτές, καθώς και από το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους.
Παράλληλα, γύρω στον Σεπτέμβριο αναμένεται να δοθεί ο σταθμός «Αγία
Μαρίνα» της γραμμής 1 στο επιβατικό κοινό, ενώ περί τα τέλη Ιουλίου θα
παραδοθούν οι σταθμοί της γραμμής 2 «Ηλιούπολη», «Αλιμος»,
«Αργυρούπολη» και «Ελληνικό», αναβαθμίζοντας έτσι την καθημερινότητα
των κατοίκων των νοτίων προαστίων.
Μαρίνα» της γραμμής 1 στο επιβατικό κοινό, ενώ περί τα τέλη Ιουλίου θα
παραδοθούν οι σταθμοί της γραμμής 2 «Ηλιούπολη», «Αλιμος»,
«Αργυρούπολη» και «Ελληνικό», αναβαθμίζοντας έτσι την καθημερινότητα
των κατοίκων των νοτίων προαστίων.
Από το Σεπτέμβριο αναμένεται να υπάρξει πύκνωση κομβικών λεωφορειακών
διαδρομών, ελάττωση γραμμών με μικρότερη ζήτηση και αποχώρηση των μπλε
λεωφορείων από υπεραστικές διαδρομές. Το κενό θα καλύψει το ΚΤΕΛ Αττικής,
το οποίο με τη σειρά του δεν θα μπαίνει πια μέσα στην πρωτεύουσα.
διαδρομών, ελάττωση γραμμών με μικρότερη ζήτηση και αποχώρηση των μπλε
λεωφορείων από υπεραστικές διαδρομές. Το κενό θα καλύψει το ΚΤΕΛ Αττικής,
το οποίο με τη σειρά του δεν θα μπαίνει πια μέσα στην πρωτεύουσα.
πηγή: gr.news.yahoo.com