`

Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, τ’ αποφθέγματα και οι θαλασσινές φωτό

Από την στιγμή που αναρτώ προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού στο facebook, νομίζω ότι έχω ανάγκη τουλάχιστον από την συμπάθειά σας.

Τηλεόραση δεν βλέπω πια. Νομίζω ότι θα δω πρόγραμμα σε επανάληψη και δεν είναι οι «μεν και οι δε» ούτε το «Κωνσταντίνου και Ελένης».

Οι ειδήσεις τρία χρόνια πριν και σήμερα είναι ίδιες. Κάθε μήνας που περνάει μας τρομοκρατούν για το αν θα εκταμιευθεί η επόμενη δόση. Κάθε λεπτό που περνάει, στην τηλεόραση, τσιρίζουνε για το ποιοι περισσότεροι από ποιους κατέστρεψαν την χώρα  ενώ στις κουβέντες των έγκριτων και έγκυρων παρεμβάλλεται συνεχώς ένα σουτιέν που η επιμονή προβολής του, θέλει ακόμη και τον θείο της συνεργάτιδας μου να το αγοράζει
Τέτοια πλύση εγκεφάλου με το σουτιέν σε τρία χρώματα, μπεζ, άσπρο και μαύρο που έχει την δυνατότητα να φουσκώνει , να τραβάει να ανεβάζει, να τουρλώνει, να κουνάει, τα βυζιά δεν το καταφέρνει ούτε το μίξερ στα ασπράδια.
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ν’ ακούω για θανάτους, άλλο, για ληστείες, για ακρωτηριασμούς , για ταραχές, για τις δηλώσεις Σόιμπλε, για τις δηλώσεις Τσίπρα, για την ΕΡΤ, για τα «μαύρα»(σε εσώρουχα μόνο το προτιμώ) και …δεν αντέχω άλλη πληροφόρηση για την άνοδο των ποσοστών ανεργίας , για το κούρεμα των συντάξεων.
Η ψυχολογική μου κατάσταση ξεκίνησε πριν δύο χρόνια από αμηχανία, πέρασε σε θυμό, φλέρταρε με την κατάθλιψη, παντρεύτηκε με την οργή και κατέληξα να γίνω φακίρης!
Ναι φακίρης! Τι δεν καταλαβαίνετε; Αντιμετωπίζω την κάθε καταστροφολογία σαν την «Πάστα Φλώρα» την υπέροχη Μαίρη Αρώνη στο «μια τρελή, τρελή οικογένεια».
Καταρχάς δεν αντιδρώ στις ανακοινώσεις του λογιστή μου. Τον ακούω χαμογελαστά και τον ευχαριστώ που μπαίνει στον κόπο να με πληροφορεί. Ας είναι καλά ο Κώστας, δεν χάνει ποτέ το κουράγιο του να με βοηθήσει να καταλάβω,αλλά ….εγώ «δραπετεύω» υποστηρίζοντας ότι έχω ημικρανία, ότι όταν συζητάμε για χρήματα μετά το σούρουπο επιβαρύνουμε το κάρμα μας, του συστήνω βιβλία όπως ο «Μοναχός που πούλησε την Φεράρι του» και αν επιμείνει περισσότερο, του δείχνω φωτογραφίες στο κινητό με τα πρώτα κλωνάρια από τις φακές που φύτεψα να έχουν μεγαλώσει.
Εκεί κάπου  με λυπάται  (υποθέτω) και μου λέει «όλα καλά θα πάνε μην ανησυχείς».
Τα αξημέρωτα βράδια των κρίσεων πανικού , όπου τόσο εγώ όσο και η κολλητή μου μιλούσαμε στα τηλέφωνα κρατώντας μπροστά μας μίνι ανεμιστήρες και εισπνέοντας οτιδήποτε που απελευθερώνει την αναπνοή από βαρύ κρυολόγημα, ακόμη και καμφορά χρησιμοποίησα, μας βρήκε η επόμενη μέρα καταβεβλημένες σαν να είχαμε πιει χασίσι κακής ποιότητας.
Όταν μπήκε και ο Λάκης Γαβαλάς φυλακή, οι κρίσεις πανικού μειωνόντουσαν. Όταν άλλαξε η ανθρωπογεωγραφία των φυλακών, αρχίσαμε ορισμένοι από την ψαγμένη παρέα μου, να βρίσκουμε μια τέτοια προοπτική ως λύση χαλάρωσης από τον συνωστισμό στο μετρό, όπου εισπνέεις και την μυρωδιά όσων φοράνε νάιλον και έχουν τόσες σχέσεις με το σαπούνι όσες και ο Θόδωρος Πάγκαλος με την δίαιτα.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΙΝΙΓΜΑ που για μένα ξεπερνάει το μυστήριο των ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ
Είναι ΠΩΣ όλα τα καφενεία είναι γεμάτα κόσμο , πως όλοι στο fb αναρτούν φωτογραφίες από διακοπές , όπου ένα ΣΚ ας πούμε στις Σπέτσες , απαιτεί για δύο άτομα τουλάχιστον 500 Ευρώ  και πως έχουν καταφέρει να πληρώσουν  τα χαράτσια και να αγοράζουν και σφουγγαρίστρα πετσετέ για το εξοχικό.
ΈΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ότι  μας κάνανε μάγια στην παρέα μου και μένα και η μοναδική σχέση που μπορούμε να έχουμε με περιβάλλον θάλασσας είναι αν νοικιάσουμε για 3 Ευρώ το μήνα μια γυάλα με χρυσόψαρα!
Για να μην αναφερθώ πόσοι φίλοι ξαγρυπνάνε τα βράδια , από έννοιες και παίρνει φωτιά το fb!
Με συγχωρείτε αλλά όσο και να επιδεινώνεται η κατάστασή μου σκεφτείτε ότι είμαι βαριά «χτυπημένη».

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...