Καλό Δεκαπενταύγουστο και προσοχή στους δρόμους..!!

Αποφασίσαμε να κάνουμε και εμείς,ένα μικρό διάλειμμα..Ραντεβού την Τρίτη 16 Αυγούστου και πάλι..!!

Άδεια απο την σημαία!!..(που λεει και το trelokouneli).