Καλό Δεκαπενταύγουστο και προσοχή στους δρόμους..!!
Αποφασίσαμε να κάνουμε και εμείς,ένα μικρό διάλειμμα..Ραντεβού την
Τρίτη 16 Αυγούστου
και πάλι..!!
Άδεια απο την σημαία!!..
(που λεει και το trelokouneli).
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού