no comment...(Προσοχή σκληρές εικόνες)
Τα ζώα αν μπορούσαν να μιλήσουν θα μας είχαν εξαφανίσει και με το “δίκιο” τους!
Αποκαλυπτικό βίντεο για την βάρβαρη “απάνθρωπη” κακοποίηση των ζώων για την ευχαρίστηση μας και την απατηλή ικανοποίηση για γούνες και δέρματα.
http://genesisxresearch.wordpress.com/
to
http://to-kounavi.blogspot.com/2011/08/blog-post_7588.html
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού