Από τη ντουλάπα μας
τίποτε δε πάει για πέταμα! Ο,τι δε χρειάζεστε και
είναι σε καλή κατάσταση μπορείτε να το φέρετε...
το Σάββατο 10/11 11.00-15.00 στη πλατεία Κλαυθμώνος. Τα είδη που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν σε άστεγους και άπορους συμπολίτες μας.
http://atenistas.org/2012/ 11/05/klaythmonos/
Τα είδη που συλλέγουμε για τη δημιουργία σάκκων με τα απαραίτητα,
τίποτε δε πάει για πέταμα! Ο,τι δε χρειάζεστε και
είναι σε καλή κατάσταση μπορείτε να το φέρετε...
το Σάββατο 10/11 11.00-15.00 στη πλατεία Κλαυθμώνος. Τα είδη που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν σε άστεγους και άπορους συμπολίτες μας.
http://atenistas.org/2012/
Τα είδη που συλλέγουμε για τη δημιουργία σάκκων με τα απαραίτητα,
είναι αποκλειστικά τα κάτωθι:
α) κουβέρτες, παπλώματα, sleeping bag
β) σκούφους, γάντια, κασκόλ, κάλτσες
γ) είδη προσωπικής υγιεινής (ξυραφάκια μιας χρήσεως, σαμπουάν, αφρόλουτρα)
δ) ισοθερμικά μπουφάν και αδιάβροχα
ε) θερμός, επαναφορτιζόμενους φακούς
α) κουβέρτες, παπλώματα, sleeping bag
β) σκούφους, γάντια, κασκόλ, κάλτσες
γ) είδη προσωπικής υγιεινής (ξυραφάκια μιας χρήσεως, σαμπουάν, αφρόλουτρα)
δ) ισοθερμικά μπουφάν και αδιάβροχα
ε) θερμός, επαναφορτιζόμενους φακούς
Και από ρούχα είναι δεκτά τα χοντρά χειμωνιάτικα.

