"και μια κουβέρτα αρκεί"

Από τη ντουλάπα μας 
τίποτε δε πάει για πέταμα! Ο,τι δε χρειάζεστε και 
είναι σε καλή κατάσταση μπορείτε να το φέρετε...
το Σάββατο 10/11 11.00-15.00 στη πλατεία Κλαυθμώνος. Τα είδη που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν σε άστεγους και άπορους συμπολίτες μας.
http://atenistas.org/2012/11/05/klaythmonos/


Τα είδη που συλλέγουμε για τη δημιουργία σάκκων με τα απαραίτητα,
είναι αποκλειστικά τα κάτωθι:


α) κουβέρτες, παπλώματα, sleeping bag
β) σκούφους, γ
άντια, κασκόλ, κάλτσες
γ) είδη προσωπικής υγιεινής (ξυραφ
άκια μιας χρήσεως, σαμπουάν, αφρόλουτρα)
δ) ισοθερμικ
ά μπουφάν και αδιάβροχα
ε) θερμ
ός, επαναφορτιζόμενους φακούς
Και από ρούχα είναι δεκτά τα χοντρά χειμωνιάτικα.
• Tα παραπάνω είδη θα διατεθούν σε συνεργασία με τη Κλιμακα και τη Praxis σε άστεγους και άπορους συμπολίτες μας.