Η μακροχρόνια εμπειρία, μας έχει αποδείξει ότι εάν δεν καλυφθεί η «απελευθέρωση» της έκδοσης αδειών...
κυκλοφορίας Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων με σαφή νομοθετική ρύθμιση, ο Κλάδος των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών θα παραμείνει όμηρος της βούλησης του εκάστοτε Υπουργού Μεταφορών ή των πιέσεων και συμφερόντων των συνδικαλιστικών συντεχνιών.
Στις 10.12.2010 ΦΕΚ 208 δημοσιεύτηκε ο Νόμος 3897, όπου στο άρθρο 15 προβλέπεται η έκδοση κοινής απόφασης των Υπουργών Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, με την οποία θα ρυθμίζονται τα σχετικά με τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων που δύναται να έχουν στην κατοχή τους οι Εταιρίες που διαθέτουν Άδεια Εμπορίας.
Στις επανειλημμένες επαφές μας με τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών, πριν τη ψήφιση του νόμου, είχαμε λάβει τη ρητή διαβεβαίωση ότι..
..το αργότερο σε δύο μήνες από τη δημοσίευση του Νόμου, το Υπουργείο θα προωθούσε την έκδοση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ).
Έχουν ήδη παρέλθει σχεδόν τέσσερις μήνες από τη δημοσίευση του Νόμουκαι ακόμα δεν έχει εκδοθεί η ΚΥΑ σε εφαρμογή του άρθρου 15.
Επισημαίνουμε ότι για το ίδιο θέμα:
Δυστυχώς όμως, μέχρι σήμερα, και παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας δεν κατέστη δυνατόν να ενημερωθούμε για την εξέλιξη αυτής της εκκρεμότητας, η οποία δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των Εταιριών Εμπορίας.
Ειλικρινά, αδυνατούμε να κατανοήσουμε τους λόγους και την σκοπιμότητα αυτής της καθυστέρησης εκτός και εάν είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να διαιωνίσει το «κλειστό» επάγγελμα του μεταφορέα ΔΧ βυτιοφόρων.
Από τον Σύνδεσμο Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών (ΣΕΕΠΕ)
κυκλοφορίας Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων με σαφή νομοθετική ρύθμιση, ο Κλάδος των Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών θα παραμείνει όμηρος της βούλησης του εκάστοτε Υπουργού Μεταφορών ή των πιέσεων και συμφερόντων των συνδικαλιστικών συντεχνιών.
Στις 10.12.2010 ΦΕΚ 208 δημοσιεύτηκε ο Νόμος 3897, όπου στο άρθρο 15 προβλέπεται η έκδοση κοινής απόφασης των Υπουργών Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, με την οποία θα ρυθμίζονται τα σχετικά με τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων που δύναται να έχουν στην κατοχή τους οι Εταιρίες που διαθέτουν Άδεια Εμπορίας.
Στις επανειλημμένες επαφές μας με τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών, πριν τη ψήφιση του νόμου, είχαμε λάβει τη ρητή διαβεβαίωση ότι..
..το αργότερο σε δύο μήνες από τη δημοσίευση του Νόμου, το Υπουργείο θα προωθούσε την έκδοση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ).
Έχουν ήδη παρέλθει σχεδόν τέσσερις μήνες από τη δημοσίευση του Νόμουκαι ακόμα δεν έχει εκδοθεί η ΚΥΑ σε εφαρμογή του άρθρου 15.
Επισημαίνουμε ότι για το ίδιο θέμα:
- Υπάρχει τελεσίδικη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέρ της κατάργησης κάθε εμποδίου και περιορισμού για την απόκτηση αδειών Φ.Ι.Χ. βυτιοφόρων
- Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Οκτώβριο του 2009 παρέπεμψε τη χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και τέλος
- Το «μνημόνιο» (νόμος 3854/2010 για την «εφαρμογή μέτρων στήριξης της ελληνικής οικονομίας») αναφέρει ρητά ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει να προωθήσει άμεσα απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών με την κατάργηση όλων των περιττών περιορισμών στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας.
- Επανειλημμένα ο Πρωθυπουργός έχει τονίσει για την ανάγκη ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, ώστε να επιταχυνθούν οι μεταρρυθμίσεις στην οικονομία και στην αγορά.
Δυστυχώς όμως, μέχρι σήμερα, και παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας δεν κατέστη δυνατόν να ενημερωθούμε για την εξέλιξη αυτής της εκκρεμότητας, η οποία δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των Εταιριών Εμπορίας.
Ειλικρινά, αδυνατούμε να κατανοήσουμε τους λόγους και την σκοπιμότητα αυτής της καθυστέρησης εκτός και εάν είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να διαιωνίσει το «κλειστό» επάγγελμα του μεταφορέα ΔΧ βυτιοφόρων.
Από τον Σύνδεσμο Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών (ΣΕΕΠΕ)