Συναρπαστική η μάχη που δόθηκε στο Istanbul Park από τη 2η θέση και πίσω με δεκάδες προσπεράσματα και ανατροπές. Η πρώτη θέση όμως ήταν κλειδωμένη από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο σημερινός αγώνας μας κράτησε όρθιους και σε πολύ μεγάλη ένταση από τη στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Από την εκκίνηση ακόμη φάνηκε ότι θα είχαμε δραματικές μάχες για τις δυο τελευταίες θέσεις στο βάθρο αλλά και πιο πίσω.
Ο Φέτελ εκκίνησε καλά και παρέμεινε πρώτος ενώ πίσω του ο Γουέμπερ έχανε τη θέση του από το Ρόσμπεργκ. Ο Αλόνσο δεν εκκίνησε καλά αλλά κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τη McLaren του Μπάτον ενώ ο Χάμιλτον έχασε έδαφος μονομαχώντας για την 3η θέση με τον Γουέμπερ και βρέθηκε πίσω τους.
Ο Βρετανός προσπάθησε με πείσμα να περάσει τον teammate του αλλά δεν τα κατάφερε μέχρι το 10ο γύρο που η ομάδα τον κάλεσε στα πιτ. Ήταν ο πρώτος μαζί με τους Ρόσμπεργκ και Πετρόφ που άνοιξαν το χορό των αλλαγών ελαστικών που έμελλε να σταματήσουν στις τέσσερις(!).
Ο μόνος από τους πρωτοπόρους που περιορίστηκε στα 3 πιτ στοπ ήταν ο Μπάτον αλλά όπως αποδείχτηκε στην πράξη αυτή δεν ήταν η σωστή στρατηγική σήμερα.
Δεν ήταν η μέρα των McLaren καθότι ο Χάμιλτον καθυστέρησε σημαντικά στα πιτ με αποτέλεσμα να χάσει έδαφος και να περιοριστεί στο τέλος στην 4η θέση.
Λάθος στρατηγική για τη Mercedes έφερε το Ρόσμπεργκ στην 5η θέση ενώ ο Γερμανός έστριψε 2ος μετά την εκκίνηση.
Τα λάθη και τα προβλήματα των υπολοίπων εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Αλόνσο που κατόρθωσε να ανεβάσει για πρώτη φορά φέτος τη Ferrari στο βάθρο.
H F150 κινήθηκε ανταγωνιστικά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και ήταν μέσα στις δυνατότητες του Ισπανού η 2η θέση αλλά τελικά δεν άντεξε στο τέλος την επίθεση του Γουέμπερ.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο Ισπανός ήταν περιχαρής στις δηλώσεις του στη μεικτή ζώνη: «Ήταν ένα καλό τριήμερο για μας. Το μονοθέσιο απέδωσε λίγο καλύτερα από τους πρώτους 3 αγώνες και επιτέλους μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε έναν αγώνα ξανά».
Ο Αλόνσο είδε την Red Bull του Γουέμπερ να υποχωρεί στην πίεσή του κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά στο τέλος δεν μπόρεσε να κρατήσει τη 2η θέση.
Ο νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ ευχαρίστησε όλη την ομάδα για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε: «Είναι σημαντικό να συγκεντρώνουμε όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται σε κάθε αγώνα. Το καλό ξεκίνημα που έχουμε κάνει βοηθάει αλλά είναι μακρύ πρωτάθλημα. Βρισκόμαστε μόλις στον 4ο από 19 αγώνες. Είμαι χαρούμενος που κέρδισα μετά το ατύχημα που είχα την Παρασκευή όπου πλήγωσα άσχημα το μονοθέσιο. Όλοι οι μηχανικοί ακόμη και αυτοί του Μαρκ βοήθησαν για να επιδιορθωθεί το μονοθέσιο. Ελπίζω να τους το ανταπέδωσα χτες και σήμερα» κατέληξε ο 23χρονος.
Επόμενος αγώνας το GP Ισπανίας στις 22 Μαΐου.
Ο σημερινός αγώνας μας κράτησε όρθιους και σε πολύ μεγάλη ένταση από τη στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Από την εκκίνηση ακόμη φάνηκε ότι θα είχαμε δραματικές μάχες για τις δυο τελευταίες θέσεις στο βάθρο αλλά και πιο πίσω.
Ο Φέτελ εκκίνησε καλά και παρέμεινε πρώτος ενώ πίσω του ο Γουέμπερ έχανε τη θέση του από το Ρόσμπεργκ. Ο Αλόνσο δεν εκκίνησε καλά αλλά κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τη McLaren του Μπάτον ενώ ο Χάμιλτον έχασε έδαφος μονομαχώντας για την 3η θέση με τον Γουέμπερ και βρέθηκε πίσω τους.
Ο Βρετανός προσπάθησε με πείσμα να περάσει τον teammate του αλλά δεν τα κατάφερε μέχρι το 10ο γύρο που η ομάδα τον κάλεσε στα πιτ. Ήταν ο πρώτος μαζί με τους Ρόσμπεργκ και Πετρόφ που άνοιξαν το χορό των αλλαγών ελαστικών που έμελλε να σταματήσουν στις τέσσερις(!).
Ο μόνος από τους πρωτοπόρους που περιορίστηκε στα 3 πιτ στοπ ήταν ο Μπάτον αλλά όπως αποδείχτηκε στην πράξη αυτή δεν ήταν η σωστή στρατηγική σήμερα.
Δεν ήταν η μέρα των McLaren καθότι ο Χάμιλτον καθυστέρησε σημαντικά στα πιτ με αποτέλεσμα να χάσει έδαφος και να περιοριστεί στο τέλος στην 4η θέση.
Λάθος στρατηγική για τη Mercedes έφερε το Ρόσμπεργκ στην 5η θέση ενώ ο Γερμανός έστριψε 2ος μετά την εκκίνηση.
Τα λάθη και τα προβλήματα των υπολοίπων εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Αλόνσο που κατόρθωσε να ανεβάσει για πρώτη φορά φέτος τη Ferrari στο βάθρο.
H F150 κινήθηκε ανταγωνιστικά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και ήταν μέσα στις δυνατότητες του Ισπανού η 2η θέση αλλά τελικά δεν άντεξε στο τέλος την επίθεση του Γουέμπερ.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο Ισπανός ήταν περιχαρής στις δηλώσεις του στη μεικτή ζώνη: «Ήταν ένα καλό τριήμερο για μας. Το μονοθέσιο απέδωσε λίγο καλύτερα από τους πρώτους 3 αγώνες και επιτέλους μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε έναν αγώνα ξανά».
Ο Αλόνσο είδε την Red Bull του Γουέμπερ να υποχωρεί στην πίεσή του κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά στο τέλος δεν μπόρεσε να κρατήσει τη 2η θέση.
Ο νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ ευχαρίστησε όλη την ομάδα για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε: «Είναι σημαντικό να συγκεντρώνουμε όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται σε κάθε αγώνα. Το καλό ξεκίνημα που έχουμε κάνει βοηθάει αλλά είναι μακρύ πρωτάθλημα. Βρισκόμαστε μόλις στον 4ο από 19 αγώνες. Είμαι χαρούμενος που κέρδισα μετά το ατύχημα που είχα την Παρασκευή όπου πλήγωσα άσχημα το μονοθέσιο. Όλοι οι μηχανικοί ακόμη και αυτοί του Μαρκ βοήθησαν για να επιδιορθωθεί το μονοθέσιο. Ελπίζω να τους το ανταπέδωσα χτες και σήμερα» κατέληξε ο 23χρονος.
Επόμενος αγώνας το GP Ισπανίας στις 22 Μαΐου.
Αποτελέσματα |
GP Τουρκίας |
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνοι |
1. Vettel Red Bull-Renault 1h30:17.558 |
2. Webber Red Bull-Renault + 8.807 |
3. Alonso Ferrari + 10.075 |
4. Hamilton McLaren-Mercedes + 40.232 |
5. Rosberg Mercedes + 47.539 |
6. Button McLaren-Mercedes + 59.431 |
7. Heidfeld Renault + 1:00.857 |
8. Petrov Renault + 1:08.168 |
9. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1:09.300 |
10. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:18.000 |
11. Massa Ferrari + 1:19.800 |
12. Schumacher Mercedes + 1:25.400 |
13. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρος |
14. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρος |
15. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρος |
16. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος |
17. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρος |
18. Trulli Lotus-Renault + 1 γύρος |
19. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύροι |
20. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 γύροι |
21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 γύροι |
22. Liuzzi HRT-Cosworth + 5 γύροι |
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:29.703 |
Εγκατέλειψαν: |
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Di Resta Force India-Mercedes 45 |
Glock Virgin-Cosworth 1 |
Βαθμολογία, 4ος γύρος: |
Οδηγοί: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 93 1. Red Bull-Renault 148 |
2. Hamilton 59 2. McLaren-Mercedes 105 |
3. Webber 55 3. Ferrari 65 |
4. Button 46 4. Renault 42 |
5. Alonso 41 5. Mercedes 26 |
6. Massa 24 6. Sauber-Ferrari 8 |
7. Petrov 21 7. Toro Rosso-Ferrari 6 |
8. Heidfeld 21 8. Force India-Mercedes 4 |
9. Rosberg 20 |
10. Kobayashi 8 |
11. Buemi 6 |
12. Schumacher 6 |
13. Sutil 2 |
14. Di Resta 2 |