Είναι το παλαιότερο αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε το 1884 και λειτουργεί άψογα ακόμα και σήμερα. Πουλήθηκε για 4,62 εκατομμύρια ευρώ. Θαυμάστε το...
Πρόκειται για το μοντέλο De Dion Bouton et Trepardoux Dos-A-Dos, το οποίο βαφτίστηκε από τους κατασκευαστές τους La Marquise. Λειτουργεί άψογα, διαθέτει τέσσερις θέσεις και συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα μοντέλα όλων των εποχών.
Μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα έως 61 χλμ/ώρα. Μηχανικά φορά μια ατμομηχανή που χρειάζεται ένα ντεπόζιτο νερού κάθε 32 χλμ. Μόλις είκοσι τέτοια αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν ποτέ με τα 6 να διασώζονται μέχρι σήμερα.
Μόλις τέσσερα χέρια έχει αλλάξει μέσα σε 127 χρόνια, ενώ τώρα βρίσκεται στην κατοχή μιας οικογένειας για περισσότερα από 81 χρόνια. Η RM Auctions ήλπιζε ότι θα πιάσει τα 2 με 2.5 εκατ. δολάρια, αλλά τελικά ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1881 από τον πάμπλουτο κόμη Albert de Dion και τους πάμφτωχους κατασκευαστές επιστημονικών παιχνιδιών, Georges Bouton και Charles Trepardoux.
Από το 1893 η εταιρεία στράφηκε στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κίνηση που οδήγησε στην αποχώρηση του Trepardoux. Ο μονοκύλινδρος 137 κ.εκ. του Bouton είχε πρωτοποριακή ηλεκτρική ανάφλεξη και γύριζε στον απίστευτο για την εποχή ρυθμό των μέχρι και 3.500 σ.α.λ.
Μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο όμως, τα 4κύλινδρα και 8κύλινδρα σε σειρά De Dion-Bouton δεν είχαν επιτυχία. Έτσι, το 1932, όταν η φημολογούμενη συγχώνευση με την Peugeot ή την Mercedes δεν πραγματοποιήθηκε, η εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων.
Πηγή
Πρόκειται για το μοντέλο De Dion Bouton et Trepardoux Dos-A-Dos, το οποίο βαφτίστηκε από τους κατασκευαστές τους La Marquise. Λειτουργεί άψογα, διαθέτει τέσσερις θέσεις και συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα μοντέλα όλων των εποχών.
Μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα έως 61 χλμ/ώρα. Μηχανικά φορά μια ατμομηχανή που χρειάζεται ένα ντεπόζιτο νερού κάθε 32 χλμ. Μόλις είκοσι τέτοια αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν ποτέ με τα 6 να διασώζονται μέχρι σήμερα.
Μόλις τέσσερα χέρια έχει αλλάξει μέσα σε 127 χρόνια, ενώ τώρα βρίσκεται στην κατοχή μιας οικογένειας για περισσότερα από 81 χρόνια. Η RM Auctions ήλπιζε ότι θα πιάσει τα 2 με 2.5 εκατ. δολάρια, αλλά τελικά ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1881 από τον πάμπλουτο κόμη Albert de Dion και τους πάμφτωχους κατασκευαστές επιστημονικών παιχνιδιών, Georges Bouton και Charles Trepardoux.
Από το 1893 η εταιρεία στράφηκε στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κίνηση που οδήγησε στην αποχώρηση του Trepardoux. Ο μονοκύλινδρος 137 κ.εκ. του Bouton είχε πρωτοποριακή ηλεκτρική ανάφλεξη και γύριζε στον απίστευτο για την εποχή ρυθμό των μέχρι και 3.500 σ.α.λ.
Μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο όμως, τα 4κύλινδρα και 8κύλινδρα σε σειρά De Dion-Bouton δεν είχαν επιτυχία. Έτσι, το 1932, όταν η φημολογούμενη συγχώνευση με την Peugeot ή την Mercedes δεν πραγματοποιήθηκε, η εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων.
Πηγή